قیمت لمینت دندان

لمینت دندان ، قیمت لمینت دندان

لمینت دندان یکی از روش های زیبا سازی دندان میباشد که کلینیک GMK از بهترین و مهمترین کلینیک ها در تهران میباشد. برای اخذ قیمت صفحه را مطالعه نمایید.

بعضی افراد با رعایت نکردن نکات مناسب، به مرور زیبایی دندانهای خود را از دست می‌دهند. معمولا مصرف سیگار و یا هرگونه دود دیگر، چایی و قهوه و یا هر چیز رنگی دیگری، زرد و کدر شدن دندان را جلو می‌اندازد. با مسواک زدن و رعایت نکات بهداشتی میتوان از این عارضه نجات پیدا کرد. ولی در صورتی که دچار همچنین عارضه ای هستید با استفاده از لمپنت میتوان لکه و زردی را از روی دندان محو کرد و زیبایی لبخند را دوباره به صورت آورد.

لمینت دندان (Dental laminate) :

لمینت یک فرآیند زیبایی دندان است که به وسیله یک روکش نازک روی دندان انجام میشود. با این روش کدری و زردی دندان پوشانده میشود و اگر دندانها نامنظم باشند و یا از هم فاصله داشته باشند با لمینت پوشش داده میشوند.

انواع لمینت دندان :

لمینت را میتوان به دو قسمت پرسلن (چینی) و لمینت کامپوزیت تقسیم کرد. در واقع پرسلن و کامپوزیتی جنس لمینت می‌باشند. جنس چینی مقاوم تر از کامپوزیتی است و رنگ گرفتن آن به ندرت صورت میگیرد و در صورت رعایت نکات بهداشتی اصلا کدر نمی‌شود ولی جنس کامپوزیتی نسبت به پرسلن ارزانتر و باصرفه است.
لمینت کامپوزیتی نیاز به تراش دادن دندان ندارد و با توجه به ضخامت کمی که دارد طرح لبخند را اصلاح و زیباتر میکند. اما مدل لمپنت پرسلن که به آن سرامیکی هم میگویند، ضخامت بیشتری دارد و نیاز است دندان تراش بخورد. جنس پرسلن و نیر شفافیت و ماندگاری بیشتری دارد.

فواید لمینت دندان :

  • بهبود بخشیدن فرم دندانها و اصلاح طرح لبخند
  • بهبود بخشیدن زاویه چانه و زاویه فک و صورت
  • بهبود بخشیدن کجی جزئی بین دندانها
  • پوشش دادن فاصله بین دندانها
  • محافظت از دندانها در برابر فرسودگی و خرابی
  • از ساختار دندان محافظت میکند
  • از شکستگی و ترک خوردن دندان جلوگیری میکند

معایب لمینت دندان :

  • لمینت یک عمل غیرقابل بازگشت است
  • بعد از لمینت در صورت ترک خوردگی، قابل تعمیر نیستند
  • احتمال آسیب رسیدن به پالپ دندان
  • با برداشتن مینای دندان نسبت به غذاهای سرد و گرم حساستر می‌شوید.

نکاتی که در مورد لمینت باید رعایت شود

  • رنگ دندان با رنگ لمینت ممکن است دقیق مثل هم نباشند و با توجه به اینکه رنگ لمینت نیز غیرقابل تغییر است باید قبل از لمینت، اقدام به سفید کردن دندانهای خود کنید
  • از خوردن یا جویدن اجسام سخت مانند شکستن پسته، یخ، جویدن ناخن و یا هر جسم سخت دیگری خودداری کنید، چون احتمال شکستن یا ترک خوردن روکش وجود دارد هرچند که درصد احتمال آن خیلی پایین است
  • کسانی که دندانهای پوسیده، شکسته، پر کردنی های بزرگ و یا بیماری لثه دارند، لمینت برایشان گزینه مناسبی نیست
  • اگر عادت به دندان قروچه دارید توصیه می‌کنیم لمینت را انجام ندهید چون با این کار روکشها ترک می‌خورد.
قیمت لمینت دندان

لمینت متحرک دندان

تا اینجا در مورد لمینت ثابت صحبت کردیم و عوارض و مزایای آن را خدمت شما عزیزان عرض کردیم. یک نمونه لمینت دیگر وجود دارد که میتوان از آنها نیز استفاده کرد، این نوع لمینت نسبت به لمینت ثابت هزینه و قیمت کمتری دارد. لمینت متحرک یک نوع قالب است که لکه ها و عیب های دندان را می پوشاند و هر زمانی هم که خواستید میتوانید آنها را بردارید. لمینت متحرک بدون هیچ گونه تراشی برای شما قالب در نظر می‌گیرند
حال خود لمینت متحرک به دو صورت انجام میگیرد:
اول اینکه یک سری قالب لمینت آماده وجود دارد که با بررسی دندان و فک شما توسط دندانپزشک، این قالب برای شما در نظر گرفته میشود و از آن استفاده می‌کنید این نمونه لمینت را ستهای پیش‌ساخته میگویند
نوع دوم لمینت متحرک که به آن سفارشی نیز میگویند توسط دندانپزشک برای شما قالب‌گیری میشود و با ارسال به آزمایشگاه، قالب مورد نظر برای شما ساخته میشود.
لمینت های متحرک قیمت بسیار مناسبتری نسبت به لمینت های ثابت دارند.

مراقبتهای بعد از لمینت دندان

بعد از لمینت حتما و حتما باید به طور مرتب مسواک بزنید و از نخ دندان استفاده کنید

از خوردن خوراکیهای سخت که به دندان شما فشار وارد می‌کنند پرهیز کنید

از خمیر دندان مناسب که دندانپزشک برای شما تجویز میکند استفاده کنید

آیا دندان کج را میتوان لمینت کرد؟

اگر دندانهای شما تا حدود کمی کج هستند میتوانید لمینت را بر روی دندان خود امتحان کنید که نتیجه بسیار مناسبی هم دارد. اما اگر دندانهای شما زیاد کج هستند، لمینت برای شما مناسب نیست. برای بررسی بیشتر دندانهای خود باید دندانپزشک آن را بررسی کند و تصمیم بگرد.

آیا لمینت به دندان اسیب میزند؟

خیر، لمینت یک فرآیند زیبایی دندان است و عوارض ناشی از آن بسیار کم است. اگر لمینت توسط یک دندانپزشک متخصص و متبحر انجام شود میتوان گفت هیچ گونه عوارضی در پی نخواهد داشت و لبخند زیبا را به چهره شما هدیه می‌بخشد.

لمینت برای چه کسانی مناسب است؟

برای لمینت دندان، سن یا افراد خاصی در نظر گرفته نشده است و همه افراد می‌توانند این فرآیند زیبایی را انجام دهند. ولی در حالت کلی برای آقایان ۱۸ سال سن و برای خانمها ۱۶ سال سن در نظر گرفته شده است. بهرحال این یک موضوع کلی است و شرایط هر فردی با فرد دیگر متفاوت است.

قیمت لمینت دندان

هزینه لمینت دندان نیز مانند هر عمل و فرآیند دیگری بستگی به عوامل مختلفی دارد مانند: دستمزد پزشک، موقعیت جغرافیایی کلینیک، نوع و شکل دندانهای زیباجو، جنس و کیفیت روکش و نوع فرآیند لمینتی که می‌خواهد انجام دهد.
این عوامل قیمت لمینت دندان را برای زیباجو تعیین می‌کنند. لمینت دندان در تهران برای هر یک عدد دندان بین ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تا ۱۰ میلیون تومان تعیین میشود. برای لمینت کامل و طرح زیبایی لبخند (که معمولا ۱۰ عدد دندان بالایی و ۱۰ عدد دندان پایینی لمینت میشوند) مابین ۳۰ تا ۱۵۰ میلیون هزینه در بر خواهد داشت.
معمولا برای لمینت متحرک ست های پیش ساخته پایینترین قیمت می‌باشد.

زیباجویان عزیز و گرامی برای اطلاع از قیمت لمینت دندان در کلینیک GMK (گل) و مشاوره رایگان با متخصصان، از شماره تلفنهای موجود در سایت با ما در ارتباط باشید. برای دیدن نمونه کارهای ما، در صفحات مجازی میتوانید ما را دنبال کنید و همچنین با حضور گرمتان در کلینیک، افتخار میزبانی شما سروران گرامی را داشته باشیم.

کلینیک گل یا کلینیک GMK یکی از بهترین کلینیک های زیبایی در ایران و تهران می‌باشد که وظیفه خود میداند زیبایی زیبا جویان را تضمین نماید ، از این رو برای اینکه زیبا جویان خیالشان بابت خدماتی که در این کلینیک انجام می‌دهند راحت باشند ، به آنها رضایت نامه ای می‌دهند که زیبا جو در صورت نداشتن رضایت از کار خود در این کلینیک پیگیری های لازم را انجام دهند.

از جمله سایر روشهای زیبا سازی دندان در کلینیک گل میتوان به آن اشاره کرد میتوان به بلیچینگ دندان، کامپوزیت دندان، ایمپلنت دندان و … اشاره کرد.

از سایر خدمات کلینیک GMK میتوان به بوکال فت ، بلفاروپلاستی ، اندولیفت و غیره اشاره کرد ، که معمولا مهمترین سوال از مجموعه ما ، قیمت خدمات میباشد که برای اخذ قیمت بوکال فت ، هزینه اندولیفت و غیره میتوانید به صفحه هر کدام از خدمات مراجعه نمایید.

MohsenGdrz
MohsenGdrz
مقالات: 40

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *