لاک دندان برای سفیدی

سفید کردن دندان در خانه ، قیمت لاک سفیدکننده دندان

لاک سفید کننده دندان یک روش برای سفید کردن دندان است که قیمت و هزینه خیلی کمی دارد و در خانه هم میتوان از آن استفاده کرد

لاک سفید کننده دندان چیست؟

باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که هرچقدر از دندانهای خود مراقبت کنید و بهداشت دهان و دندان را رعایت کنید بازهم به مرور زمان تحت تاثیر عواملی چون نوشیدن چای و قهوه و کشیدن سیگار و قلیان پلاکهای روی دندان می‌نشینند و رنگ اصلی دندان به رنگ زرد و کدر تبدیل میشود.

چندین روش برای سفید کردن دندان و زیباسازی دندان وجود دارد که یکی از آنها استفاده از قلم سفید کننده دندان است. این روش یک روش نوین به حساب می‌آید و هم در مطب توسط دندانپزشک و هم در خانه میتوان از آن استفاده کرد که هزینه خیلی کم و باصرفه ای دارد.

دریچه خروجی این لاک بسیار نازک است و بر روی هرکدام از دندانها که بخواهید میتوانید انجام دهید و آن را سفید کنید.

آیا لاک سفید کننده دندان میتواند خطر داشته باشد؟

تنها خطری که این روش می‌تواند داشته باشد استفاده از از لاک سفید کننده نامرغوب و بدون برند است. چون دندان یکی از مهمترین اعضای بدن چه از لحاظ کارایی و چه از لحاظ زیبایی می‌باشد پس در انجام درمانهای آن باید نهایت دقت را به کار ببریم. سعی کنید از لاکی استفاده کنید که برند آن معتبر باشد و از سازمان بهداشت جهانی تایید شده باشد. لاکهای غیرمعتبر زیادی در بازار هستند که هیچگونه استانداردی ندارند و می‌تواند مینای دندان را از بین ببرد و مشکلات دندان را برای شما به وجود آورد.

نحوه عملکرد لاک سفیدکننده دندان؟

مواد اصلی تشکیل دهنده لاک دندان پراکسید کاربامید است. زمانی که این مواد روی دندان قرار میگیرد به اکسید هیدروژن و اوره تجزیه میشود و پراکسید هیدروژن به عنوان یک ماده بلیچینگی عمل میکند و در این زمان سفید شدن دندان صورت میگیرد.

به زبان ساده‌تر زمانی که پراکسید تجزیه میشود، اکسیژن وارد مینای دندان میشود و باعث میشود دندان سفید شود.

قلمهای سفید کننده همچنین حاوی مقداری هیدروکسید سدیم، کارباپول و مواد طعم دهنده می‌باشند.

مزایای لاک سفید کننده دندان

  1. لاک سفید کننده دندان نسبت به سایر روشهای زیباسازی دندان مانند بلیچینگ دندان ، کامپوزیت دندان ، لمینت دندان قیمت خیلی پایینتر و با صرفه تری دارد
  2. کار کردن با این لاک خیلی ساده است و همه افراد به راحتی میتوانند از آن استفاده کنند
  3. این روش نیاز به داشتن وقت زیاد نمیخواهد و در خانه و در کوتاهترین زمان میتوانید این کار را انجام دهید.
لاک دندان
لاک دندان
لاک دندان
لاک دندان

معایب استفاده از لاک سفیدکننده دندان

  • استفاده بیش از حد از این لاکها می‌تواند به مینای دندان شما آسیب بزند بعضی از این لاکها به درستی طراحی نشده‌اند و کار کردن با آنها سخت است یعنی به درستی نمی‌توان به تمام نقاط دندان ژل مالید به همین دلیل ممکن است بر روی قسمتی از دندان شما لکه و زردی جا بماند
  • ممکن است بعد از استفاده تا چند روز دندان شما دچار حساسیت شود.

لاک سفید کننده دندان برای عروس

معمولا عروس خانم های عزیز قبل از عروسی به فکر سفید کردن دندانهای خود می افتند و به دنبال روشی هستند که زود نتیجه بگیرند. ما می‌ توانیم لاک سفید کننده دندان را با رعایت نکات ایمنی به آنها توصیه کنیم. چون خیلی زود به نتیجه دلخواه خود میرسند و کافیست سه روز قبل از عروسی از این روش استفاده کنند ولی برای اعمال نتایج مطلوبتر، بهتر است به دندانپزشک مراجعه کنید تا برند خوبی از این لاک را برای شما تجویز کند.

نحوه استفاده از لاک سفید کننده دندان

درپوش لاک را باز کنید و لاک را بپیچانید تا مقداری از ژل از سر قلم بیرون بزند. سپس مقدار ژل را به صورت لایه نازکی به سطح دندان بمالید و دقت کنید که ژل بر روی تمام نواحی دندان شما قرار گرفته است. این ژل باید به مدت حدودا ۲ ساعت بر روی سطح دندان قرار بگرد سپس اقدام به شستشوی دندان کنید و نتیجه دلخواه را میتوانید مشاهده کنید.

توجه کنید که حتما از پاک شدن ژل بر روی دندانها اطمینان حاصل نمایید چون در صورت ماندن ژل بر روی دندان می‌تواند نتایج مخربی داشته باشد.

 

سوالات متداول زیباجویان

لاک سفید کننده دندان چند دقیقه باید روی دندان بماند؟

این سوال بستگی به برند لاکی دارد که از آن استفاده می‌کنید که هر کدام از برندها طریقه مصرف روی آنها نوشته شده است ولی در حالت کلی باید ۲ ساعت بر روی سطح دندان باشد که جرمها را از روی دندان پاک کند.

چه زمانی نباید از لاک سفید کننده دندان استفاده کرد؟

شما نباید به طور مکرر از این لاکها استفاده کنید زیرا باعث آسیب رساندن به مینای دندان میشود و در طول سال نهایتا دو بار از آن باید استفاده نمود.

سفید کردن دندان با لاک چقدر ماندگاری دارد؟

این مورد هم بستگی به شما دارد که چقدر به نظافت دندانهای خود اهمیت می‌دهید ولی در حالت کلی میتوان گفت تا یک سال دندانهای شما سفید باقی می‌مانند.

قیمت لاک سفید کننده دندان

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد لاک های سفید کننده دندان برند های متفاوتی دارند و هر کدام هم قیمت متفاوتی باهم دارند. قیمت قلم سفید کننده دندان از ۵۰۰.۰۰۰ تومان شروع میشود و تا ۳.۰۰۰.۰۰۰ تومان بعضی برند های معتبر دنیا هم قیمت گذاری کرده‌اند. با مراجعه به دندانپزشک معتبر میتوانید یک لاک سفید کننده مناسب با وضع مالی خود انتخاب و استفاده نمایید.

همچنین کلینیک GMK(گل) با کادر فوق تخصصی که در اختیار دارد تمام خدمات زیبایی را به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد. برای اطلاع از قیمت بوکال فت، قیمت اندولیفت، قیمت بلفاروپلاستی با ما در تماس باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید یا در صفحات اجتماعی ما را دنبال کنید و نمونه کارهای ما را مشاهده نمایید.

MohsenGdrz
MohsenGdrz
مقالات: 40

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *