قیمت لیپو 360 درجه

هزینه عمل جراحی لیپو ۳۶۰ ، قیمت پیکرتراشی

این مقاله درباره هزینه و قیمت عمل جراحی لیپو 360 درجه است که برای اخذ اطلاعات بیشتر راجب این خدمات ، مزایا و معایب این خدمات به صفحه مراجعه نمایید.

عمل جراحی لیپو ۳۶۰

لیپو ۳۶۰ درجه یک نوع جراحی لیپوساکشن است که فقط به یک ناحیه از بدن تعلق میگیرد و فقط روی آن قسمت از بدن زوم میکند؛ که به آن لیپوساکشن محیطی یا پیکر تراشی نیز میگویند. در واقع این عمل زیبایی باعث میشود که چربی ناحیه شکم، پهلو، پشت و کمر گرفته شود و فرم ایده آلی به متقاضی زیبایی بدهد.

پیکرتراشی چیست؟

همانطور که از اسم آن پیداست، تراش قسمت است از بدن و حذف چربی است که باعث شود به تناسب اندام دلخواه خود برسیم و زیبایی را به اندام ما بیاورد.لیپو ۳۶۰، لیپوساکشن و ابدومینوپلاستی یک نوع عمل جراحی پیکر تراشی محسوب میشوند.

لیپو 360 درجه
لیپو 360 درجه

عمل لیپو ۳۶۰ چطور صورت میگیرد؟

لیپو ۳۶۰ درجه همانند لیپوساکشن صورت میگیرد و با گرفتن چربی از ناحیه شکم، پهلو و کمر انجام میشود. توجه داشته باشید که لیپو ۳۶۰ درجه فقط به قسمت میانی بدن میپردازد و کاری به ساکشن بازو، ران و دیگر اجزای بدن ندارد فقط قسمت میانی بدن را ۳۶۰ درجه ساکشن میکند.
در این روش از هیچ دستگاه یا روش لیپوساکشن خاصی بهره برده نمیشود. این روش را میتوانید با لیپوست یا لیپوماتیک انجام دهید. سفت کردن پوست در لیپو ۳۶۰ مانند لیپوساکشن یک امر مهم به حساب می آید. جراح متخصص باید اندام متقاضی زیبایی را در نظر بگیرد و با توجه به معیارهایی زیبایی، کمر باریک و اندام دلپذیری را برای زیباجو به عمل آورد.

لیپوماتیک چیست؟

لیپوماتیک نیز یک روش پیکر تراشی است که در ناحیه ای که چربی وجود دارد چند سوراخ انجام میشود و یک لوله آندوسکپی وارد ناحیه چربی و زیر پوست میکنند و با استفاده از امواج اولتراسونیکی چربی جامد را به مایع تبدیل میکند و از داخل آن لوله از بدن خارج میکنند. برای اطلاعات بیشتر لطفاً روی لیپوماتیک کلیک کنید تا با این عمل جراحی بیشتر آشنا شوید.

لیپوست چیست؟

لیپوست نوع پیشرفته  لیپوماتیک است که با دستگاه انجام میشود با این تفاوت که میتوان چربی های خارج شده از بدن را به نواحی دیگر عضلات مانند بازو، باسن و یا نقاط دیگر بدن تزریق کرد و به فرم ایدهآل خود برسید.

عمل لیپو ۳۶۰ درجه بر روی چه نقاطی صورت می گیرد؟


عمل زیبایی LIPO 360 از ناحیه تحتانی و فوقانی شکم و از زیر سینه شروع میشود و تا ناحیه شرمگاه امتداد پیدا میکند (که به آن استاندارد شکم نیز میگویند) و در ادامه پهلو ها تراشیده میشوند (به این عمل پیکرتراشی جانبی میگویند)، مرحله آخر هم از زیر کتف تا بالای باسن عمل لیپو بر روی بدن انجام میگیرد.
نتیجه این عمل یک ظاهر اندام زیبا را به شما میدهد.

آیا لیپو ۳۶۰ برای لاغری مفید است؟


این نکته مهم را در نظر داشته باشید که نه تنها عمل لیپو ۳۶۰ درجه بلکه همهی روشهای پیکرتراشی برای لاغری مناسب نیستند بلکه تمام عملهای پیکرتراشی بدن برای حذف چربی هایی است که با ورزش و رژیم غذایی از بین نمیروند و در اصطلاح به آنها چربیهای سخت میگویند.

دوره نقاهت لیپو ۳۶۰

معمولا مدت زمان دوره نقاهت پیکرتراشی کوتاه است و بیمار بعد از مدت کوتاهی میتواند به کارهای خود رسیدگی کند. زمان بهبودی این عمل بستگی به مقدار لیپو دارد که بر روی بدن فرد انجام گرفته است ولی معمولا بعد از ۱۰ روز الی ۲ هفته بیمار میتواند به کارهای خود با احتیاط رسیدگی کند.

مزایای لیپو ۳۶۰ درجه :

  • افرادی که چربی قسمت میانی بدن دارند بعد از عمل لیپو ۳۶۰ نتایج دلخواهی به دست میآورند. دیگر مزایای این فرآیند عبارتند از:
  • شکم صاف
  • باریک شدن کمر و پهلو ها
  • قابل ترکیب با دیگر عملهای پیکرتراشی و تزریق چربی در نواحی دیگر بدن مانند باسن
  • تاثیر مثبت بر روی مجرای گوارشی

عوارض لیپو ۳۶۰ درجه :

در صورت رعایت نکردن نکات ایمنی و بهداشتی این عمل پیکرتراشی میتواند عوارض بدی در پی داشته باشد. بعضی از این عوارض عبارتند از:

  • ماندگاری جای بخیه در صورت استفاده نکردن از کرمهای مخصوص
  • آسیب به رگ های عصبی
  • تغییر رنگ پوست

توجه داشته باشید این عوارض به ندرت پیش خواهد آمد و آن هم در صورتی است که نکات ایمنی را رعایت نکرده باشید.

هزینه لیپو ۳۶۰ درجه چقدر است؟

عوامل زیادی وجود دارند که در تعیین قیمت لیپو ۳۶۰ درجه تاثیر گذارند.

این عوامل عبارتند از:

  • شهر و موقعیت جغرافیایی کلینیک
  • میزان تخصص و دستمزد پزشک مورد نظر
  • هزینه معاینات و آزمایشها
  • و از همه مهمتر میزان چربی که از زیباجو باید گرفته شود

در واقع این عوامل، قیمت پیکرتراشی در روش لیپو ۳۶۰ درجه را مشخص میکنند.

قیمت عمل لیپو ۳۶۰ در سال ۱۴۰۲

همانطور که گفته شد چند عامل بالا هزینه عمل لیپو ۳۶۰ را مشخص میکنند ولی میتوان گفت هزینه عمل لیپو ۳۶۰ در تهران در سال ۱۴۰۲ از مبلغ ۲۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان شروع میشود و تا ۴۰.۰۰۰.۰۰۰ هم میتواند برسد. برای اطلاع دقیق از قیمتها و مشاوره رایگان با کلینیک GMK (گل) میتوانید با شماره تلفنهای موجود در سایت با ما در تماس باشید و یا از طریق شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید و نمونه کارهای ما را مشاهده بفرمایید.

از سایر خدمات کلینیک گل بیشتر در زمینه زیبایی صورت و بدن مربوط میشود میتوان به لیفت ابرو ، بلفاروپلاستی و غیره اشاره کرد که برای اخذ اطلاعات بیشتر راجب این خدمات از جمله قیمت لیفت ابرو و هزینه بلفاروپلاستی میتوانید به صفحه هر کدام از خدمات مراجعه نمایید.

قیمت پیکرتراشی

خدمت آن دسته از افرادی که فکر می‌کنند پیکرتراشی با لیپو ۳۶۰ درجه باهم تفاوت دارند باید عرض کنیم که قیمت ابن دو دو باهم هیچ فرقی باهم ندارند و تنها فرق آنها در کلمات است.هزینه عمل پیکرتراشی همان قیمتی که عرض کردیم یعنی بین ۲۰ میلیون تا ۴۰ میلیون میباشد.

MohsenGdrz
MohsenGdrz
مقالات: 40

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *