لیفت ابرو

کاشت ابرو ، قیمت کاشت ابرو ، هزینه کاشت ابرو در تهران و سال ۱۴۰۲

این صفحه میتواند به آن دسته از عزیزانی که قصد انجام عمل کاشت ابرو را دارند کمک نمایند که در این صفحه میتوانند قیمت کاشت ابرو یا به اصطلاح هزینه کاشت ابرو را بخوانند.

اگر بخواهیم یکی از بهترین روش های زیبایی صورت که هم جزیی از دسته بندی های زیبایی صورت و هم از خانواده کاشت مو میباشد ، معرفی نماییم ، باید کاشت ابرو را جز مهمترین و اولین گزینه های لیست عمل های زیبایی قرار دهیم.

چرا که این عمل از نظر هزینه و قیمت جز عمل های کم خرج در ایران و در جهان جز عمل های زیبایی گران قیمت به حساب می آید.

کاشت ابرو چیست ؟

پیوند ابرو با روش های متعددی به صورت دستی و اتوماتیک (دستگاه) در دنیا صورت میگیرد ، اگر بخواهیم این عمل را به زبان ساده در ایران معرفی نماییم باید بگوییم ، به برداشت فولیکول های مو از نواحی قابل برداشت بدن که مهمترین و بهترین مکان ، حد فاصل بین گوش ها و پشت سر میباشد ، و قرار دادن این مو و فولیکول ها در نواحی که دچار ریزش مو شده است که معمولا در این عمل ، در جای ابرو و بالای چشم میباشد را کاشت ابرو میگویند.

همچنین این عمل با روش های متعددی به صورت دستی و اتوماتیک (دستگاه) در دنیا صورت میگیرد ، اگر بخواهیم این عمل را به زبان ساده در ایران معرفی نماییم باید بگوییم ، به برداشت فولیکول های مو از نواحی قابل برداشت بدن که مهمترین و بهترین مکان ، حد فاصل بین گوش ها و پشت سر میباشد ، و قرار دادن این مو و فولیکول ها در نواحی که دچار ریزش مو شده است که معمولا در عمل کاشت ابرو ، در جای ابرو و بالای چشم میباشد را کاشت ابرو میگویند.

حال این عمل زیبایی ، به روش های مختلفی در دنیا و ایران صورت میگیرد ، که در نهایت کلیه این روش ها به کاشت ابرو ختم میشوند که تفاوت آنها تنها در روش برداشت مو از نواحی مناسب میباشد ، که در ادامه همین مقاله به توضیح و تشریح بیشتر روش های کاشت ابرو میپردازیم.

قیمت کاشت ابرو
قیمت کاشت ابرو
هزینه کاشت ابرو
هزینه کاشت ابرو

نقش کلینیک در نحوه کاشت ابرو

لازم به ذکر است قبل از انجام عمل کاشت در ناحیه ابرو ، پزشکان ، تکنسین ها و خود زیبا جو ، با یک جلسه مشاوره حضوری و حتی قبل از عمل کاشت ، نسبت به فرم و طرح کاشت هم فکری مینمایند تا بهترین مدل را برای زیباجو طراحی و در نهایت در روز و موقع عمل نسبت به کاشت با مدل طراحی شده اقدام نمایند.

حتی گاهی از کلینیک های پیشرفته که بسیار انگشت شمار هستند ، برای اینکه بهتر و راحت تر فرم ابرویی که قرار است برای زیباجو طراحی شود را به او نشان دهند ، چهره و در نهایت فرم صورت را اسکن کرده و با مانیتور و ال سی دی های بزرگ با جزئیات به زیبا جو نشان میدهند.

این امر سبب میشود که دیگر نحوه و فرم کاشت آزمون خطا شده و بهترین فرم را برای زیبا جو رقم بزنند.

روش های کاشت ابرو

همان طور که اشاره شد ، این عمل به روش های گوناگونی صورت میگیرد ، که به دو صورت دستی که توسط افراد و تکنسین ها صورت میگیرد ، و با دستگاه که توسط ماشین های مخصوص برداشت مو میباشد صورت میگیرد.

قصد ما از توضیح و تشریح روش های کاشت ابرو ، به صورت دستی میباشد ، چرا که هم اکنون در ایران برداشت مو به صورت دستی و توسط تکنسین های کاشت ابرو و کاشت مو صورت میگیرد.

روش های کاشت ابرو ، که در واقع باید بگوییم روش های برداشت مو ، چرا که در نهایت همه این روش ها به کاشت مو در نواحی ابرو ختم خواهد شد که به روش های زیر امکان پذیر خواهد بود :

کاشت ابرو FIT (Follicular Isolation Technique) :

پیوند ابرو به روش FIT یا (تکنیک جداسازی فولیکولی) مهمترین و متداول ترین روش کاشت میباشد ، چرا که این روش پایه و بنیان کاشت ابرو میباشد و جز اولین روش ها در دنیا میباشد ، همچنین از این روش بعنوان روش مادر برای برداشت مو یاد میشود.
روش کار به این صورت است که تکنسین ها با بی حس کردن نواحی پشت و بین گوش ها ، اقدام به برداشت فولیکول مو به صورت تک به تک و دانه به دانه فولیکول ازاین نواحی میکنند ، و بعد از قرار دادن فولیکول های زنده مو در یک ظرف مخصوص ، نسبت به انجام بخش کاشت آماده میشوند.

پس از آماده شدن فرد زیباجو برای انجام عمل کاشت و با در نظر گرفتن فرم قبلی ابرو که از قبل و در قسمت های قبلی راجب آن توضیح دادیم ، فولیکول ها را در قسمت ابروی صورت قرار داده و در نهایت کاشت ابرو به روش FIt صورت میگیرد.

معمولا این روش از کاشت مناسب افرادی است که کمتر دچار ریزش مو در نواحی ابرو شده اند و بیشتر قصد ترمیم را دارند ، همچنین به این روش ، کاشت بصورت غیر جراحی نیز میگویند ، چرا که بر خلاف روش FUE (جراحی نواری) که در ادامه به آن میپردازیم نیاز به انجام عمل جراحی نیست.

کاشت ابرو FUE (Follicular Unit Extraction Technique) :

کاشت ابرو FUE یا (جراحی نواری) یکی دیگر از مهمترین روش های کاشت میباشد که این روش به نام روش جراحی نواری معروف است چرا که در این روش بجای برداشت مو از نواحی پشت سر و پشت گوش (نواحی اهدا کننده) بصورت تک به تک ، به دلیل اینکه فرد زیبا جو دچار ریزش موی شدید تری نسبت به کسی که از روش FIT استفاده کرده ، باید با جراحی و تعداد بیشتری فولیکول مو ، کاشت انجام دهد که اگر قرار باشد از روش FIT استفاده نماید هم هزینه و وقت بیشتری را زیباجو باید بپردازد که کلا این روش به صرفه نیست.

در نهایت تکنسین ها با جراحی و برش قسمتی از پوست ناحیه پشت سر و گوش که حاوی تعداد زیادی از فولیکول مو میباشد ، صورت میگیرد ، سپس باید فولیکول ها از پوست جدا شود و بعد از آن آماده قرار گیری در ناحیه ابرو و کاشت شود.

همان طور که ذکر شد ، این روش مناسب برای افرادی است که دچار بیماری های ارثی مانند طاسی یا کچلی ، سوختگی در ناحیه صورت که به طور کلی ابروها یا بخش عمده ای از ابرو های خود را از دست داده اند مناسب میباشد.

روش های دیگر کاشت ابرو :

در واقع روش های دیگری برای کاشت ابرو وجود دارد که روش های ذکر شده فوق بهترین و مهمترین روش های کاشت میباشد و دیگر روش ها نشعت گرفته و زیر مجموعه این روش ها میباشد ، بعنوان مثال کاشت مو و کاشت ابرو به روش BHT  که در این روش بجای برداشت مو از ناحیه اهدا کننده پشت سر و پشت گوش ، از موهای مناسب بدن استفاده میشود.

در نهایت کاشت مو از مهمترین و بهترین روش ها برای برگرداندن موهای از بین رفته میباشد که پیوند ابرو ، کاشت ریش و سبیل و غیره از زیر مجموعه های کاشت مو میباشد که در نهایت همه این روش ها ، زیر مجموعه پیوند ابرو میباشد ، که معمولا تفاوت این روش ها در روش های برداشت مو از نواحی بدن میباشد ، اما در نهایت بعد از برداشتن مو این فولیکول ها در نواحی که لازم است ، ائم از ناحیه سر ، ابرو و صورت قرار میگیرد. 

هزینه کاشت ابرو
هزینه کاشت ابرو
هزینه کاشت ابرو
قیمت کاشت ابرو

روش های دیگر زیبایی ابرو

یکی دیگر از روش های زیبایی ابرو که معمولا افرادی که دچار مشکل در ناحیه ابرو هستند این لیفت ابرو میباشد که کلینیک گل (GMK) این خدمات را به بهترین نحو ممکن انجام میدهد.
که با مراجعه به صفحه قیمت لیفت ابرو از قیمت و کلیه اطلاعات مورد نیاز این جراحی زیبایی را میتوانید در صفحه آن مشاهده نمایید.

قیمت کاشت ابرو

قیمت و هزینه همیشه جز مهمترین و اصلی عوامل در انجام خدمات زیبا جویان در کلینیک ها و مراکز زیبایی میباشد ، در کلینیک و مجموعه جراحی زیبایی آرا (GMK) زیبا جویان برای اخذ قیمت کاشت ابرو میتوانند از روش های مختلفی اقدام نمایند ، بعنوان مثال با تماس با کارشناسان کلینیک میتوانند از قیمت کاشت ابرو مطلع شوند ، همچنین با پر کردن فرم دریافت نوبت کلینیک میتوانید از مشاوره رایگان نیز برای اخذ قیمت کاشت ابرو بهره مند شوید.

هزینه کاشت ابرو

کلمه قیمت کاشت ابرو با هزینه کاشت ابرو کمی متفاوت تر است ، چرا که وقتی سخن از قیمت میشود ، در واقع صحبت تنها از هزینه ای که بابت کاشت صورت میگیرد میشود ، اما وقتی صحبت از هزینه کاشت ابرو میشود منظور هزینه های جانبی دیگری مانند ، هزینه آزمایشات ، هزینه دارو و غیره نیز میباشد.

که برای اخذ این اطلاعات میتوانید با شماره های سایت با کارشناسان ما در تماس باشید تا شما را در تصمیم گیری تان یاری نمایند.

MohsenGdrz
MohsenGdrz
مقالات: 40

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *