قیمت ابدومینوپلاستی

ابدومینوپلاستی چیست؟ قیمت ابدومینوپلاستی ، هزینه عمل ابدومینوپلاستی

ابدومینوپلاستی یا جراحی شکم یک عمل زیبایی برای حذف چربیهای اضافه شکم است که روشهای مختلفی دارد. هزینه عمل ابدومینوپلاستی از 20 میلیون شروع میشود.

ابدومینوپلاستی چیست؟

ابدومینوپلاستی یا جراحی شکم یک نوع جراحی زیبایی است که برای از بین بردن چربی اضافه‌ی شکم، که حالت افتاده و شل دارند، استفاده میشود. این عمل بیشتر برای افرادی که دچار اضافه وزن بوده‌اند و بعد از آن لاغر شده‌اند، مناسب است.

عمل ابدومینوپلاستی به چه صورت است؟

در عمل ابدومینوپلاستی اول چربی شکم گرفته میشود سپس عضلانی که شکل خود را از دست داده‌ اند و از هم فاصله گرفته‌ اند، ترمیم میشوند و در آخر پوست را برش داده و بخیه میزنند. در نتیجه شکم شما صاف و سفت تر میشود که در ادامه با نحوه جراحی آن بیشتر آشنا میشویم.

در عمل ابدومینوپلاستی حتما باید از بیهوشی استفاده شود و متخصص بیهوشی این کار را انجام دهد. پس از بیهوشی جراح متخصص، نقاطی که باید برش بخورد را مشخص میکند و پوست را از ناحیه زیر ناف تا قسمت زیر شکم (تا آنجایی که مو روئیده است) برش میزند و قسمت اضافه‌ آن را قیچی میکند سپس پوست را کشیده و لوله‌ های کوچکی زیر پوست قرار می‌دهد تا از تجمع مایعات و خون اضافه در این ناحیه جلوگیری کند و در آخر بخیه میزند.

این عمل برای افرادی که شکمی شل و آویزان دارند بسیار مناسب است که باعث میشود فرد به تناسب اندام دلخواه خود دست پیدا کند.

عمل ابدومینوپلاستی با لیپوساکشن متفاوت است و نحوه کاربرد آنها باهم فرق میکند.

قیمت ابدومینوپلاستی
بدومینوپلاستی
هزینه ابدومینوپلاستی
ابدومینوپلاستی

جراحی شکم در زمان بارداری

اگر قصد ابدومینوپلاستی دارید راه کار خوبی انتخاب کرده اید و با انجام این عمل زیبایی به اندام مورد نظر خود دست پیدا می‌کنید. این عمل برای دوره بارداری اصلا توصیه نمی‌شود و خطرات جبران‌ناپذیری به دنبال خواهد داشت اما اگه باردار نیستید و در آینده قصد باردار شدن دارید، بهتر است صبر کنید و بعد از دوران بارداری عمل ابدومینوپلاستی انجام دهید چون در زمان بارداری پوست شکم شما کش می‌آید و ممکن است دوباره افتاده شود و به حالت قبلی بازگردد. پس توصیه میشود عمل را بعد از بارداری انجام دهید.

لاغر شدن شکم

اگر قصد لاغر کردن شکم خود با استفاده از ابدومینوپلاستی دارید باید بگوییم سخت در اشتباهید چون این نوع جراحی برای لاغر شدن نیست و فقط جنبه زیبایی دارد. باید در صورتی از این عمل جراحی استفاده کنید که با ورزش و رژیم غذایی نتوانستید نتیجه مطلوب را به دست آورید و بعد از آن برای ابدومینوپلاستی گام برداشتید.

چه کسانی میتوانند عمل زیبایی شکم را انجام دهند؟

• خانمهایی که می‌خواهند باردار شوند باید عمل خود را به تاخیر بیندازند و همچنین خانمهایی که دیگر قصد باردار شدن ندارند بهترین گزینه برای عمل ابدومینوپلاستی هستند

• افرادی که همچنان به دنبال کاهش وزن هستند توصیه میشود هر وقت به وزن دلخواه خود رسیدند (یعنی در واقع قصد لاغر شدن نداشته باشند)، به سراغ عمل ابدومینوپلاستی بروند

• کسانی که به فکر لاغری شکم خود هستند باید از سلامت جسمی و روحی مناسبی برخوردار باشند.

عمل ابدومینوپلاستی چقدر زمان میبرد؟

برای عمل ابدومینوپلاستی نمی‌توان زمان دقیقی اعلام کرد چون مقدار چربی و افتادگی شکم در هر فردی می‌تواند متغیر باشد، تبحر پزشک نیز در مدت اتمام عمل تاثیرگذار است. ولی میتوان گفت حد معمول آن بین ۱ تا ۵ ساعت به طول می‌انجامد.

عمل ابدومینوپلاستی به صورت بیهوشی انجام میشود یا بی‌حسی

این عمل زیبایی به صورت بیهوشی مطلق انجام میشود و زمانی به هوش می‌آیید که عمل بر روی شما انجام شده است

انواع روشهای ابدومینوپلاستی

روش های مختلفی برای عمل زیبایی شکم وجود دارد و هرکدام کاربرد خود را دارند. زیباجو در انتخاب نوع عمل نمی‌تواند تصمیم بگیرد بلکه با تشخیص پزشک نوع آن مشخص میشود.

روشهای عمل زیبایی شکم عبارتند از:

۱. ابدومینوپلاستی کوچک یا مینی: این روش در صورتی انجام میشود که چربی دور ناف زیاد باشد؛ به این صورت که برشهای کوچکی در زیر ناف زده میشود و چربی دور ناف برداشته میشود ولی در محل قرار گرفتن ناف تغییری صورت نمی‌گیرد. همچنین با کمک لوله آندوسکپی (لوله نازکی که به یک سر آن دوربین وصل است) می‌تواند انجام شود و پزشک حرکات بافت و ماهیچه را در مانیتور ببیند

۲. ابدومینوپلاستی کامل: این روش جراحی به صورت کامل، زمانی انجام میشود که نیاز به تغییرات زیادی باشد؛ در این جراحی یک برش از سر ران به صورت افقی تا سر دیگر ران زده میشود و از بالای ناحیه شرمگاه نیز می‌گذرد؛ سپس تغییرات را روی شکم انجام داده و لوله‌های باریکی برای خارج کردن آّب و خون اضافه قرار می‌دهند و سپس بخیه میزنند. لوله‌ها نیز پس از یک هفته توسط پزشک برداشته میشوند

۳. جراحی شکم به روش لیپوماتیک: در این روش افرادی که تجمع چربی در ناحیه شکم دارند و دچار افتادگی پوست نیستند کاندیدای خوبی برای جراحی لیپوماتیک هستند. معمولا این روش برای خانمهایی که باردار نبوده‌اند به کار میرود

تفاوت ابدومینوپلاستی با لیپوساکشن

عمده تفاوت این دو در برش پوست است یعنی در لیپوساکشن فقط چربی شکم گرفته میشود ولی در ابدومینوپلاستی علاوه بر حذف چربی، پوست نیز برش میخورد و چروک آن گرفته میشود. اما میتوان این دو عمل را باهم به همراه پهلو انجام داد تا نتیجه خیلی زیباتری داشته باشد. در تکنولوژی های جدید با استفاده از دستگاه پالپ یا اولتراسونیک یک خطوط سیکس پک ایجاد میکند که جذابیت بیشتری به اندام می‌دهد. این عمل در بین مردان طرفداران بیشتری دارد.

نکاتی که قبل از ابدومینوپلاستی باید بدانیم

۱. سه هفته قبل از عمل، از خوردن هرگونه مشروبات الکلی و کشیدن سیگار و قلیان به طور کامل پرهیز کنیم 

۲. از خوردن داروهایی مانند آسپرین که رقیق کننده خون محسوب میشوند، پرهیز کنید

۳. انجام آزمایشات لازم که توسط پزشک تجویز میشود

۴. خانمهایی که قبلا عمل سزارین روی آنها صورت گرفته است باید بدانید که برش ابدومینوپلاستی روی همان خط سزارین انجام میشود. بهرحال اگر سابقه سزارین داشته‌اید آن را با پزشک حتما در میان بگذارید

۵. اگر بیماری خاصی قبلا داشته‌اید یا دارویی مصرف می‌کنید آن را با پزشک در میان بگذارید و همچنین اگر به دارویی حساسیت و آلرژی دارید آن را به پزشک خود بگویید.

مراقبتهای بعد از عمل زیبایی شکم

۱. به مدت دو هفته از انجام کارهای سنگین که به شکم شما فشار می‌آورند، پرهیز کنید

۲. بعد ۴۸ ساعت میتوانید با حفظ نکات ایمنی به حمام بروید و دوش بگیرید

۳. در هنگام استحمام مراقب لوله‌های کوچک درن که پزشک برای تخلیه خون آبه و ترشحات پوستی از آنها استفاده کرده، باشید. این لوله‌ها پس از یک هفته توسط پزشک مورد نظر باید درآورده شوند

۴. در طول روز سعی کنید مایعات زیاد مصرف کنید تا روند بهبودی شما را افزایش دهد

۵. از کشیدن سیگار و قلیان به مدت دو هفته پرهیز کنید.

سوالات متداول شما

آیا ابدومینوپلاستی برای لاغری مناسب است؟

باید خدمت زیباجویان عزیز عرض کنیم که این عمل، فقط جنبه زیبایی دارد و افرادی سمت این عمل روی می‌آورند که از ورزش کردن و رژیم غذایی نتیجه نگرفته‌اند و با این عمل جراحی می‌خواهند شکمی صاف و اندامی جذاب داشته باشند

ماندگاری ابدومینوپلاستی چقدر است؟

این جراحی ماندگاری با دوام و حتی دایمی خواهد داشت فقط در صورتیکه که دوباره چاق نشوید و رژیم غذایی خود را رعایت کنید. توصیه میشود قبل از عمل به وزن دلخواه خود برسید و بعد شکم خود را صاف کنید تا نتیجه مطلوبی به شما عزیزان بدهد.

چند روز پس از جراحی شکم می‌توانیم سر کار برویم؟

عمل ابدومینوپلاستی برای همه یکسان نیست و دوره درمان افراد باهم متفاوت است و برای سر کار رفتن حداقل دو هفته زمان لازم است آن هم در صورتی که کار شما پشت میز باشد و فعالیت زیادی نداشته باشید. اما در صورتی که کار شما طوری است که باید سر پا وایسید و نیاز به تحرک دارید، قطعا باید تا زمان بهبودی کامل در خانه استراحت کنید

هزینه عمل ابدومینوپلاستی

قیمت عمل ابدومینوپلاستی به موارد مختلفی بستگی دارد از جمله: تخصص و تجربه پزشک مورد نظر، موقعیت جغرافیایی کلینیک، آزمایشات، اتاق عمل، بیهوشی و مهمتر از همه مقدار چربی و پوست اضافه‌ی شکم و نوع عملی که بر روی زیباجو می‌خواهد صورت بگیرد. 

قیمت عمل ابدومینوپلاستی در سال ۱۴۰۲

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض کردیم عمل لیپوساکشن و ابدومینوپلاستی را باهم میتوان انجام داد که هزینه‌ این دو باهم، بستگی به شرایط بالا از ۴۰ تا ۶۰ میلیون تومان می‌تواند باشد ولی هزینه عمل ابدومینوپلاستی در سال ۱۴۰۲ به تنهایی بین ۲۰ تا ۳۵ میلیون تومان میشه گفت هزینه میبرد. برای اطلاع دقیق و به روز از قیمت و مشاوره رایگان میتوانید از طریق تلفنهای مورد نظر و یا از طریق شبکه‌ های اجتماعی کلینیک GMK (گل) با ما در ارتباط باشید تا هرگونه سوالی در مورد ابدومینوپلاستی یا دیگر عملهای زیبایی داشتید، ابهامات شما را برطرف کنیم.

علاوه بر خدمات ذکر شده در کلینیک GMK خدمات دیگری از جمله خدمات زیبایی صورت مانند بوکال فت ، بلفاروپلاستی ، اندولیفت صورت و غیره در این کلینیک انجام میشود که برای اخذ هزینه بوکال فت و همچنین برای اخذ قیمت بلفاروپلاستی نیز میتوانید به صفحه هر کدام از خدمات ذکر شده مراجعه نمایید.

MohsenGdrz
MohsenGdrz
مقالات: 40

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *