قیمت بوتاکس

قیمت بوتاکس، هزینه بوتاکس صورت، بهترین کلینیک تزریق بوتاکس

بوتاکس یکی از بهترین روش های جوانسازی پوست و صورت و سایر نواحی بدن میباشد که معمولا بیشترین مصرف در نواحی صورت میباشد که قیمت بوتاکس ، هزینه تزریق بوتاکس صورت برای هر جلسه تقریبا یک میلیون (1/000/000) تومان میباشد.

جوان‌سازی پوست با استفاده از بوتاکس

عامل اصلی پیر شدن چهره چین و چروک و افتادگی عضلات است که با بالا رفتن سن این عارضه کم کم به سراغ انسان می¬آید.

با افزایش سن عضلات انسان به حرکت در می‌آیند و به نحوی شل میشوند، به همین دلیل پوست دچار چین و چروک میشود حالت افتادگی پیدا میکند.

با گذشت زمان و بالا رفتن سن، پوست به تدریج دچار چین و چروک میشود و همین امر باعث پیر شدن چهره میشود. اما با پیشرفت علم پزشکی و تکنولوژی، خدمات زیادی برای جوان‌سازی پوست و صورت به وجود آمده که با این روشها میتوان چهره خود را جوان کرد و جوان‌سازی چهره صورت بگیرد.

یکی از روشهای جوان‌سازی پوست، تزریق بوتاکس میباشد.

بوتاکس چیست؟

بوتاکس یک ماده ساخته شده از سمی به نام کلستریدیوم بوتولینوم است که باعث میشود عضلات به طور موقت فلج شوند و در نتیجه توقف  حرکت عضلات باعث از بین رفتن چین و چروک و جلوگیری از افتادگی پوست میشود.

به کمک بوتاکس میتوان به زیبایی و اعتماد به تفس کامل رسید. این نوع درمان هم برای آقایان و هم برای خانمها توصیه شده است و هیچ ممانعتی ندارد.

از بوتاکس برای نواحی مختلف بدن میتوان استفاده کرد که رایجترین آن بوتاکس صورت است.

هزینه تزریق بوتاکس صورت
هزینه تزریق بوتاکس صورت
هزینه تزریق بوتاکس صورت
هزینه تزریق بوتاکس صورت

بوتاکس صورت چیست؟

بوتاکس صورت یک روش جوان‌سازی پوست برای نواحی مختلف صورت است و از آن برای گونه، چانه، پیشانی، لب، پلک و دور چشم استفاده میشود. این کار باعث از بین رفتن چین و چروک و برطرف کردن فرورفتگی های صورت میشود.

داشتن چهرهای بدون خط و چین، آرزوی هر فردی است. برای  داشتن چهره ای جوان و خلاصی از پیری صورت، توصیه میشود از این ماده در نواحی مختلف صورت استفاده کنید تا شادابی به چهره شما دو چندان شود.

چین و چروکها در صورت به دو نوع پویا و ایستا هستند. چین و چروکی که بر اثر خندیدن و خمیازه و یا حرکت ماهیچه‌ها به وجود می‌آیند، پویا هستند و با تزریق بوتاکس میتوان آن را رفع کرد. 

مزایای بوتاکس

• قرینه کردن دو طرف صورت

• درمان افتادگی پلک

• درمان چین و چروک پیشانی

• درمان اپاسم عضلات صورت و گردن

• از بین بردن اسکار و جای جوش

• درمان مثانه بیش از حد فعال

• از بین بردن خطوط پنجه کلاغی دور چشم

• درمان افتادگی دور لب و بینی

• درمان خط خنده

• درمان خط اخم

چه افرادی میتوانند بوتاکس تزریق کنند؟

همه افراد در هر سنی برای تزریق بوتاکس میتوانند اقدام کنند. معمولا چین و چروک از سن ۲۵ سالگی به بالا شروع میشود و چین و چروکها اوایل ریز و خفیف هستند و به مرور زمان بیشتر میشوند.

بوتاکس یک روش پیشگیری برای چین و چروک صورت است و علاوه بر زیبایی و جوان‌سازی پوست، جنبه درمانی نیز دارد پس همه افراد اعم از آقایان و خانم¬ها به راحتی میتوانند تزریق بوتاکس را انجام دهند.

این را در نظر داشته باشید که تاثیرات بوتاکس روی افراد میانسال بهتر از افراد مسن است پس اگر شما فرد مسنی هستید نباید انتظار درمان کامل را از بوتاکس داشته باشید.

معمولا افراد مسن، چین و چروک صورتشان بیشتر و عمیق تر است ولی افراد میانسال و جوان ممکن است مقدار ناچیزی پوستشان دچار چین و چروک شده باشد پس با انجام بوتاکس ناحیه چروک آنها به راحتی ترمیم میشود.

چه افرادی کاندیدای مناسبی برای تزریق بوتاکس نیستند؟

همواره برخی از افراد شرایط مناسبی برای عمل زیبایی بوتاکس ندارند و نمی‌تواند جوان‌سازی پوست را از این طریق انجام دهند. در ادامه به افرادی که نمی‌توانند تزریق بوتاکس را انجام دهند می‌پردازیم:

• افرادی که سابقه مشکلات قلبی و عروقی دارند

• افرادی که واکسن بیماریهای دیگر را تزریق کرده¬اند تا دو هفته بعد از آن نباید تزریق بوتاکس را انجام دهند

• افراد زیر ۱۸ سال و بالای ۸۰ سال

• مادران شیرده و خانمهای باردار

• افراد دچار بیماری عفونی در ناحیه مورد تزریق

• افراد دچار بیماری ام اس و یا اختلال در سیستم عصبی و عضلانی

• افرادی که مشکل انعقاد خون دارند

• افرادی که دچار عفونت بدنی هستند و سیستم بدنی آنها ضعیف است

بوتاکس در نواحی پیشانی
برای رفع چین و چروک پیشانی و جوانسازی
کلیک کنید
بوتاکس برای صاف و کشیدن پوست صورت
بوتاکس برای رفع چین و چروک نواحی دور چشم
کلیک کنید
اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

بهترین کلینیک تزریق بوتاکس در تهران

بوتاکس یک روش زیباسازی پوست و چهره است که باید با دقت کامل انجام شود و اگر پزشک مورد نظر از تجربه و تبحر کافی برخوردار نباشد ممکن است عوارض جبران‌ناپذیری به همراه داشته باشد. در واقع مقدار تزریق بوتاکس به پوست شما، با توجه به مقدار چین و چروک پوست شما باید دقیق باشد یعنی نه اضافه تزریق شود و نه کم.

اگر مقدار تزریق بوتاکس به پوست شما کم یا زیاد شود به نحوی برای زیباجو خطرناک میشود.

کلینیک زیبایی GMK(گل) به جرات میتوان گفت بهترین کلینیک زیبایی در تهران میباشد که با داشتن کادری مجرب و متخصص، تمام عملهای زیبایی مربوط به پوست و مو و عمل جراحی را انجام می‌دهند که بوتاکس یکی از آنهاست. 

شما با خیال راحت میتوانید زیبایی خود را به این کلینیک بسپارید تا بهترین تزریق را برای شما زیباجویان عزیز انجام دهند.

این کلینیک علاوه بر تزریق بوتاکس، عملهای دیگری مانند خدمات زیباسازی دندان، بلفاروپلاستی، اندولیفت، لیفت ابرو، بوکال فت و خیلی موارد دیگر را انجام می‌دهند.

قیمت بوتاکس

بوتاکس برای نواحی مختلف صورت و بدن به کار برده میشود پس نمی‌توان بدون بررسی ناحیه مورد نظر قیمت دقیقی برای آن در نظر گرفت.

هزینه بوتاکس به عواملی چون ناحیه مورد نظر برای تزریق، مقدار چین و چروک در آن ناحیه، برند و کیفیت بوتاکس مورد استفاده و تبحر و تخصص پزشک بستگی دارد.

همچنین برای استعلام قیمت مواردی دیگر مانند هزینه بوکال فت، هزینه لیفت ابرو و یا هزینه موارد دیگر لطفا با شماره‌های زیر این صفحه در تماس باشید.

هزینه بوتاکس در سال ۱۴۰۲

کلینیک GMK(گل) تزریق بوتاکس را به بهترین کیفیت و قیمت مناسب انجام می‌دهد. این کلینیک بستگی به ناحیه مورد نظر و مقدار چروک آن، قیمتی ما بین ۹۰۰.۰۰۰ تومان تا ۲.۰۰۰.۰۰۰ تومان هزینه از زیباجو میگیرد که با توجه به برند بوتاکس و کیفیت کار پزشک، قیمت بسیار مناسبی به حساب می‌آید.

شما زیباجویان گرامی اگر قصد تزریق بوتاکس دارید و یا دو دل هستید حتما با این کلینیک تماس بگیرید تا به شما مشاوره رایگان بدهند و شما را به نحو صحیح راهنمایی کنند که بتوانید تصمیم درست را بگیرید.

MohsenGdrz
MohsenGdrz
مقالات: 40

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *