لیفت ابرو

قیمت لیفت ابرو در سال ۱۴۰۲ ، هزینه لیفت ابرو دائمی

این صفحه درباره لیفت ابرو و روش های لیفت ابرو و همچنین قیمت و هزینه لیفت ابرو میباشد که برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است به صفحه مراجعه نمایید.

برای استعلام قیمت و هزینه لیفت ابرو و رزرو وقت قبلی با شماره های زیر تماس بگیرید

لیفت ابرو

هر چقدر زمان بگذرد پیشانی و خط اخم بین ابروها ، دچار چین و چروک میشود و ابرو افراد دچار افتادگی میشود . لیفت ابرو یک روش زیبایی برای صاف کردن کردن پوست پیشانی ، خط اخم و همچنین از بین بردن افتادگی ابرو می باشد .

در این مقاله با انواع روش لیفت ابرو ، مزایا و معایب آن ، هزینه ، مراقبت های قبل و بعد از لیفت ابرو و … بیشتر آشنا میشویم .

لیفت ابرو چیست ؟

چروک شدن پیشانی و خط اخم و همچنین افتادگی ابروها یکی از دلایلی است که چهره ما عصبانی ، پیر و خسته نشان دهد .

لیفت ابرو یک عمل زیبایی است که جراحی آن باعث خلاصی از موارد ذکر شده میشود و باعث میشود چهره ما شاداب ، آرام و جوانتر به نظر برسد .

لیفت ابرو
لیفت ابرو
لیفت ابرو
لیفت ابرو

در صورت تسریع در تماس تلفنی و مشاوره رایگان ، نام و شماره تماس خود را وارد نمایید.

انواع لیفت ابرو و روش آنها

لیفت ابرو به صورت جراحی

لیفت ابرو به صورت جراحی ، خود به سه روش آندوسکوپی ، کلاسیک و محدود تقسیم میشود :

روش کلاسیک :

در این روش برشی از گوش سمت چپ به گوش سمت راست از بالای سر انجام میشود و پوست کشیده میشود . همچنین برای اصلاح چین و چروک پیشانی ، به تشخیص پزشک برش در خط مو جلوی سر می‌تواند انجام دهد .

روش محدود : 

این تکنیک چین و چروک های پیشانی را از بین نمیبرد و فقط چروک کنار چشم را کاهش  می‌دهد . در واقع ترکیبی از دو روش قبلی است به طوری که برش های ریزی صورت میگیرد ولی از آندوسکوپی خبری نیست .

لیفت آندوسکوپی (Endoscopy) :

آندوسکوپی به معنی درون بینی با دوربین است .

در این روش جراح مورد نظر ، پوست سر را در چند ناحیه برش میدهد و لوله باریکی که به سر آن دوربین وصل است وارد قسمت برش خورده میکند تا عضلات و بافت را از روی صفحه نمایش بررسی کند .

بعد از بررسی بافت توسط  جراح ، آنها  را زیر پوست با بخیه محکم میکند و باعث میشود پوست ، برای سالیان سال صاف شود . در روش آندوسکوپی برشهای پوست سر ریز هستند و این عامل باعث بهبودی سریع زیباجو میشود .

لیفت ابرو به صورت غیر جراحی

افرادی که زمان مناسب برای جراحی و بهبودی آن ندارند بهترین گزینه برایشان لیفت ابرو غیر جراحی است . در این روش با استفاده از تزریق ژل و بوتاکس یا فناوری لیزر چین و چروک از روی پیشانی و خط اخم شما برداشته میشود و جوان‌سازی پوست صورت میگیرد .

روش غیر جراحی برای افرادی که دچار بیماری هستند و قادر به جراحی نیستند ، بسیار مفید است .

لیفت شقیقه

شقیقه درست در کنار صورت و بغل چشم است، در واقع شقیقه بین پیشانی و گوش است که با مرور زمان و بالا رفتن سن، این ناحیه از صورت تو خالی میشود و زیبایی خود را از دست می‌دهد، به همین خاطر افراد کثیری به دنبال لیفت شقیقه میروند تا زیبایی را به چهره خود برگردانند.

لیفت شقیقه یعنی کشیدن پوست و صاف شدن آن به صورتی که چین و چروک از این ناحیه از صورت برداشته شود.

لیفتینگ شقیقه به چند روش انجام میشود که عبارتند از:

۱. لیفت شقیقه با تزریق ژل

۲. لیفت شقیقه با نخ

۳. لیفت شقیقه با پلاسما جت

۴. لیفت شقیقه با جراحی(تمپروپلاستی)

۵. لیفت شقیقه با فیلر

۶. لیفت شقیقه با بوتاکس

۷. لیفت شقیقه با اندوتاین

معمولا برای زیبایی بیشتر این عمل زیبایی را همراه عملهای دیگر مانند بلفاروپلاستی انجام می‌دهند که ظاهر فرد زیبایی بیشتری به خود جلب کند.

هزینه لیفت شقیقه

قیمت لیفت شقیقه را نمی‌ توان به صورت دقیق اعلام کرد چون روشهای مختلفی دارد و باید زیباجو اول معاینه شود و متخصص ببیند کدام روش برای او بهتر نتیجه می‌دهد. همچنین میزان تخصص پزشک و نوع چهره و میزان چین و چروک صورت شما نیز، در تعیین قیمت لیفت شقیقه تاثیرگذار است.

در حالت کلی قیمت لیفت شقیقه از ۷ میلیون تا ۹ میلیون تومان هزینه بر خواهد بود.

لیفت ابرو
لیفت ابرو

عواملی که باعث افتادگی ابرو میشوند

  • مهمترین عامل افتادگی ابرو ، سن است . هرچقدر سن ما انسانها بالا برود و به اصطلاح پیرتر شویم ، میزان کلاژن و الاستیسیته پوست کاهش میابد و افتادگی ابرو در چهره ما نمایان تر میشود
  • بعضی افراد به صورت مادرزادی ابروهایشان افتاده به نظر میرسد
  • بیماریهایی مانند فلج بل باعث آسیب به پوست و در نتیجه افتادگی ابرو میشوند

مزایای لیفت ابرو : 

  • لیفت ابرو باعث جوانی پوست و در نتیجه چهره شما میشود و شادابی و طراوت به صورت شما می آورد
  • لیفت ابرو باعث از بین رفتن چین و چروک روی پیشانی و پر شدن خط اخم میشود و ابرو زیباجو را بالا میکشد ، در نتیجه چهره شما از حالت غمگین ، آشفته و عصبی در می آید
  • لیفت ابرو علاوه بر تغییرات ظاهری ، باعث میشود دید شما بازتر شود

معایب لیفت ابرو : 

  • تورم و کبودی ابرو و زیر چشم تا دو هفته بر روی صورت نمایان است بعد از دو هفته ورم کم میشود . البته به صورت کامل از بین نمیرود و ممکن است تا دو ماه مقدار خیلی کمی از تورم بر روی صورت شما باقی بماند
  • در صورت رعایت نکردن نکات ایمنی و بهداشتی احتمال عفونت و خونریزی بالا میرود
  • در دوره نقاهت ممکن است جای زخم خارش بگیرد که امری طبیعی است
  • در بعضی موارد عمل لیفت ابرو باعث میشود که تعدادی یا بعضا همه سلولهای عصبی پیشانی از بین بروند و این عارضه باعث میشود که دیگر نتوانید ابرو خود را تکان دهید
  • در صورتی که پزشک شما تخصص کافی نداشته باشد ، احتمال غیر طبیعی و نا متقارن شدن ابرو بالا میرود و نتیجه دلخواهی از جراحی به متقاضی نمیدهد . پیشنهاد می‌ کنیم با اطمینان کامل به کلینیک GMK جراحی رضایتمندی را تجربه کنید

مراقبتهای قبل از جراحی لیفت ابرو :

  • دو الی سه هفته قبل از جراحی ، از کشیدن سیگار و همچنین خوردن الکل پرهیز کنید
  • قبل از جراحی ، معاینه‌ هایی که به دستور پزشک تجویز میشوند را انجام دهید . اگر چنانچه قبلا جراحی یا عملی انجام دادید آن را با پزشک مورد نظر در میان بگذارید
  • همچنین اگر دچار بیماری خاصی هستید و یا دارویی مصرف می‌ کنید در مورد آن با پزشک خود مشورت کنید
لیفت ابرو
لیفت ابرو

مراقبتهای بعد از جراحی لیفت ابرو :

  • بعد از جراحی تا چند روز سر خود را بالا نگه دارید تا فشار کمتری به زخم شما وارد شود
  • تا دو هفته بعد از عمل ، از هرگونه فعالیت مانند رانندگی و انجام دادن کارهای روزمره خودداری کنید و استراحت مطلق کنید
  • اگر جای زخم دچار خارش شد به هیچ عنوان به آن دست نزنید تا دچار خونریزی و عفونت نشود
  • اگر دچار درد زیادی شدید از آنتی بیوتیکهایی که فقط پزشک برایتان تجویز کرده است مصرف کنید

مدت زمان ماندگاری لیفت ابرو روی صورت

معمولا بعد از عمل لیفت ابرو ، پیشانی و خط اخم شما بین ۵ تا ۱۰ سال صاف است و ابروی شما نیز به همین مدت بالا نگه داشته میشود ولی هرچقدر زمان بگذرد مجددا روی پیشانی خط می افتد ولی هیچوقت به حالت سابق باز نمی‌گردد . البته این را بگویم که دوباره میتوانید عمل لیفت ابرو را برای بار دوم یا حتی بار سوم انجام دهید.

لیفت شقیقه

در واقع لیفت شقیقه یکی دیگر از نام های لیفت ابرو میباشد که در میان زیبا جویان معروف شده است ، چرا که برای انجام لیفت ابرو ، از ناحیه ابرو تا شقیقه کشیده میشود و با این نام نیز شناخته شده است.

هزینه لیفت شقیقه

همانطور که در بخش قبلی ذکر شد ، لیفت ابرو با لیفت شقیقه یکسان میباشد و برای لیفت ابرو و لیفت شقیقه باید یک موضوع را پیگیری کرد ، برای اخذ قیمت لیفت شقیقه و هزینه لیفت شقیقه میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا اینکه برای اخذ قیمت حدودی این خدمات باید بدانید بین ۷ تا ۹ میلیون میباشد.

هزینه لیفت ابرو

عوامل زیادی برای تعیین قیمت عمل لیفت ابرو وجود دارد که همه ی آنها باید بررسی شوند و برای هر فردی متفاوت است . این عوامل عبارتند از :

  • تخصص و تجربه پزشک
  • کلینیک مورد نظر و موقعیت جغرافیایی آن
  • هزینه معاینات و آزمایشات مورد نظر و همچنین پرسنل اتاق عمل که هزینه ان به صورت جداگانه حساب میشود
  • نوع صورت و چهره زیباجو که توسط پزشک بررسی میشود
  • نوع تکنیک جراحی یا غیر جراحی که می‌ خواهید انجام دهید

با بررسی این موارد هزینه عمل لیفت ابرو برای شما تعیین میشود.

قیمت لیفت ابرو در سال ۱۴۰۲

در کل میتوان گفت عمل لیفت ابرو و پیشانی از ۷ میلیون به بالا میباشد . با تماس با ما و ارسال عکس از طریق شبکه‌ های اجتماعی و یا مراجعه حضوری، از هزینه لیفت ابرو در سال ۱۴۰۲ مطلع شوید.

ولی معمولا بین ۷ تا ۹ میلیون میتواند متغییر باشد.

 همچنین برای مشاوره رایگان میتوانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت و یا از طریق شبکه های اجتماعی با ما در ارتباط باشید.

کلینیک گل (GMK) از بهترین کلینیک های ایران میباشد که از نظر کیفیت کار جز رتبه های بالا قرار دارد و علاوه بر خدمات لیفت ابرو میتوان به خدمات دیگری مانند زاویه سازی چانه ، کاشت ابرو و غیره نیز اشاره کرد.

MohsenGdrz
MohsenGdrz
مقالات: 40

۱۱ دیدگاه

  1. […] هزینه لیفت ابرو هم مانند بلفارو به عواملی چون تخصص و تبحر پزشک، موقعیت جغرافیایی کلینیک و از همه مهمتر میزان چین و چروک پیشانی و خط اخم بستگی دارد. برآورد اینها قیمت لیفت ابرو را برای زیباجو تعیین میکند و قبل از بررسی نمیتوان قیمت دقیقی را برای آن در نظر گرفت. […]

  2. , سلام می‌بخشید با لیفت شقیقه تمام خطوط اخم از بین میرود؟، و آیا افتادگی پلک را برطرف میکند؟

  3. سلام خسته نباشید ….میخواستم بپرسم عایا چروک پیشانی من با لیفت ابرو از بین میره ..من ۲۳سالمه و بخاطر سردردهای شدیدی که داشتم مجبور بودم سرو پیشونیم رو ببندم که موجب شد پیشونیم چین و چروک بیوفته و ابروهام هم افتادگی پیدا کنه ….

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *