قیمت بلفاروپلاستی

قیمت بلفاروپلاستی ، هزینه عمل بلفاروپلاستی سال ۱۴۰۲

این صفحه شامل اطلاعاتی راجب عمل افتادگی پلک یا عمل بلفاروپلاستی و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر راجب قیمت بلفاروپلاستی ، هزینه بلفاروپلاستی و همچنین هزینه عمل افتادگی پلک میباشد.

عمل بلفاروپلاستی

برای استعلام قیمت و هزینه بلفاروپلاستی و رزرو وقت قبلی با شماره های زیر تماس بگیرید

قیمت بلفاروپلاستی
قیمت بلفاروپلاستی
هزینه بلفاروپلاستی
قیمت بلفاروپلاستی

پلک زمانی که گودی و چالی یا چین و چروک نداشته باشد ، چشم نیز زیباتر به نظر میرسد . عمل بلفاروپلاستی یک عمل جراحی است که بر روی پلک صورت میگیرد که باعث میشود چین و چروک ها و همچنین گودی زیر چشم از بین برود. 

افرادی که پلک آنها با همچنین مشکلی مواجه است، همیشه در چهره آنها خستگی دیده میشود در صورتیکه این چنین نیست. در ادامه با عمل جراحی افتادگی پلک بیشتر آشنا می‌شویم .

بدون شک بلفاروپلاستی جز عمل های زیبایی با نتیجه قابل محسوس میباشد.
چشم مهمترین و حساس ترین عضو از کل بدن است به همین دلیل زیبایی چشم ، شادابی و جذابی خاصی به چهره می‌دهد .

در این مقاله قیمت و هزینه جراحی پلک را به طور کامل شرح داده ایم تا زیباجویان عزیز سوال و یا ابهامی در ذهنشان باقی نماند. همچنین مزایا، معایب، نحوه عمل، دوره نقاهت، مراقبتهای قبل و بعد از عمل و برخی از سوالهایی که برای زیباجو پیش می‌آید را توضیح داده ایم.

پس لطفا با ما همراه باشید تا در مورد عمل بلفاروپلاستی اطلاع کامل پیدا کنید.

عمل بلفاروپلاستی

افتادگی پلک در واقع همان بلفارو است که معمولا زبان عامیانه آن عمل جراحی افتادگی پلک است. بعضی از زیبا جویان و مراجعه کنندگان عزیز این عمل جراحی را به اسم “عمل جراحی بلفاروپلاستی” می‌شناسند.

هنگامی که پلک بالا دچار چین و چروک میشود یا پلک پایین پف برمی‌دارد زیبایی فرد تا حدی از دست میرود. 

بنابراین نیاز به عمل جراحی پلک امری ضروری میشود تا چهره زیباجو زیباتر و جوان تر به نظر بیاید.

یکی دیگر از ضروریات انجام این عمل، کاهش سطح دید است. یعنی با افتادگی پلک دید فرد نیز کاهش میابد.

عمل بلفاروپلاستی چطور صورت میگیرد؟

این عمل به صورت بیهوشی موضعی یا همان عمل سرپایی انجام میگیرد، که طی آن پلک برش داده میشود و چربی های اضافی آن برداشته میشود و به نواحی که پلک گود است تزریق میشود. در نهایت چین و چروک از بین رفته و جوان‌سازی پوست صورت میگیرد.

مراقبتهای عمل بلفاروپلاستی

هر عمل زیبایی که قرار است صورت بگیرد ، یکسری کارها و مراقبت های ویژه برای قبل از عمل و بعد از عمل وجود دارد ، که در صورت انجام این کارها ، مطمئنا نتیجه بهتری را برای زیباجو خواهد داشت ، که در ادامه بیشتر راجب مراقبت های قبل از عمل و بعد از عمل بلفاروپلاستی صحبت خواهیم کرد.

از جمله روش های دیگر برای زیبایی صورت میتوان به بوکال فت اشاره کرد که این روش مانند بلفاروپلاستی از روش های جراحی برای زیبایی صورت میباشد. برای استعلام قیمت بوکال فت یا همان هزینه بوکال فت با ما در تماس باشید.

عمل زیبایی پلک برای افراد جوانی که به صورت مادر زادی دچار مشکل در ناحیه چشم و ابرو هستند با روش های تزریق فیلر لب ، چانه و فک می‌تواند در زیبایی این افراد تاثیر بسزایی داشته باشد.

مراقبتهای قبل از عمل بلفاروپلاستی

  • قبل از عمل یک جلسه با پزشک مورد نظر خود مشاوره کنید و دستورالعمل هایی را که پزشک می‌فرمایند ، رعایت فرمایید
  • طبق تجویز پزشک ، قبل از عمل ، آزمایشاتی مانند اشک چشم و سنجش بینایی باید انجام شود و پزشک مورد نظر نتیجه آنها را مشاهده نماید
  • از خوردن الکل سه هفته قبل از عمل خودداری کنید و همچنین همین مقدار زمان از کشیدن سیگار به طور کامل پرهیز کنید
  • چند مورد از داروهایی مانند وافارین ، ادویل و ایبوپروفن احتمال خطر خونریزی را افزایش می‌دهند پس حتما قبل از عمل از خوردن آنها پرهیز کنید
  • اگر داروی خاصی مصرف می‌کنید یا به دارویی حساسیت و آلرژی دارید حتما آن را با پزشک خود در میان بزارید
هزینه عمل افتادگی پلک

عکس قبل از عمل بلفاروپلاستی

در عکس مشاهده میفرمایید زیبا جو قبل از عمل بلفاروپلاستی مشکل زیبایی در ناحیه پلک دارد

قیمت عمل افتادگی پلک

عکس بعد از عمل بلفاروپلاستی

در این عکس مشاهده خواهید کرد که زیبا جو بعد از عمل چقدر تغییر کرده است

عمل افتادگی پلک

در ایران و برخی از کشور های دیگر دنیا ، خدماتی مانند بوکال فت و بلفاروپلاستی را با نام های رسمی آن کشور می‌شناسند ، بعنوان مثال در ایران بلفاروپلاستی را با نام عمل افتادگی پلک و یا عمل جراحی پلک نیز می‌شناسند ، پس اگر در جایی با این اصطلاح یعنی عمل جراحی و زیبایی افتادگی پلک مواجه شده اید ، باید بدانید منظور از این کلمه همان بلفاروپلاستی میباشد.

هزینه عمل افتادگی پلک

همان طور که اشاره شد ، بلفاروپلاستی و افتادگی پلک یک معنی و مفهوم را دارند ، گاهی برخی از زیبا جویان برای سرچ کردن در گوگل برای اخذ قیمت ، از کلمه قیمت عمل افتادگی پلک ، یا هزینه عمل افتادگی پلک استفاده می‌نمایند ، که در بخش قیمت عمل بلفاروپلاستی بیشتر راجب قیمت و هزینه بلفاروپلاستی و همچنین نحوه محاسبه قیمت بلفاروپلاستی که در انتهای صفحه قرار دارد ، توضیح داده شده است.

دوره نقاهت بلفاروپلاستی چقدر است؟

دوره نقاهت عمل افتادگی پلک تقریبا ۱۵ روز طول می کشد و در کل این مدت به بیمار سخت نمی‌گذرد. در طی این چند روز برای چکاب باید به پزشک مراجعه کنید.

نتیجه عمل نیز بعد از سه ماه مشخص میشود زیرا پلک ورم و باد دارد و نمی‌توان نتیجه را به طور دقیق مشاهده کرد. اما بعد از مدت سه ماه و یا شاید هم کمتر، ورم به طور کلی از بین میرود و نتیجه عمل به وضوح قابل مشاهده است.

مراقبتهای بعد از عمل بلفاروپلاستی

  • سعی کنید ۷۲ ساعت بعد از عمل به طور کامل استراحت کنید
  • از مواد غذایی که پروتئین و کالری آنها زیاد است ، استفاده کنید
  • در دوره نقاهت همیشه سرتان را از بدنتان بالاتر نگه دارید
  • سعی کنید تا چند روز از غذاهای نرم و مایعاتی استفاده کنید
  • اگر تحت هر شرایطی در معرض نور آفتاب خواستید قرار بگیرید حتما از عینک افتابی مناسب استفاده کنید
  • از آنتی بیوتیک هایی که پزشک تجویز میکند مصرف کنید تا میزان درد شما کاهش یابد
  • برای جلوگیری از تورم چشم ، از کمپرس یخ استفاده کنید
  • معمولا بعد از عمل زخم شما پانسمان نمی‌شود بلکه با دستور پزشک ، پماد برای شما تجویز میشود . اگر پس از استفاده پماد ، دید شما دچار اختلال و تار شدن شد ، نگران نباشید و طبیعی است .

مزایای بلفاروپلاستی

قیمت بلفاروپلاستی
هزینه بلفاروپلاستی
  • عمل زیبایی پلک باعث حذف پف زیر چشم میشود و این عمل، جذابیت زیادی به چهره متقاضی می‌دهد و آن را جوان تر میکند
  • سن انسان که بالا میرود پلک بالایی حالت افتاده پیدا میکند ، عمل افتادگی پلک باعث سفت شدن پوست و همچنین بهبود بخشیدن به دید فرد میشود ( در کشورهای آسیای شرقی عمل بلفاروپلاستی طرفداران خیلی زیادی دارد )
  • جوان‌سازی چهره
  • اعتماد به نفس بالا

عوارض و معایب بلفاروپلاستی

  • حتما قبل از عمل از تخصص و تجربه دکتر خود اطمینان حاصل کنید تا از باقی ماندن جای زخم بر روی پلک شما اثری نماند .
  • اگر پس از عمل افتادگی پلک، دید شما دچار نقص شد حتما و حتما آن را با پزشک خود در میان بگذارید هرچند که تا دو روز پس از عمل ، تار شدن دید شما طبیعی است
  • معمولا تا چند روز جای زخم خارش پیدا میکند که امری طبیعی است و نهایتا تا دو هفته پس از عمل ، این عارضه اثری ازش باقی نخواهد ماند
  • تورم ، کبودی و عفونت از دیگر عارضه های این عمل است که با توصیه های پزشک و رعایت نکات بهداشتی میتوانید مدت آن را به حداقل کاهش دهید
هزینه بلفاروپلاستی
هزینه بلفاروپلاستی

چه سنی برای عمل بلفاروپلاستی مناسب است ؟

این عمل زیبایی ( در بعضی موارد عمل درمانی ) سن خاصی برای آن در نظر گرفته نشده است و هر فردی در هر سنی می‌تواند این عمل را انجام دهد . مدت زمان ماندگاری بلفاروپلاستی بر روی صورت بین ۱۲ تا ۱۵ سال است ولی در افرادی که سن آنها بین ۴۰ تا ۶۰ سال است ، معمولا ماندگاری عمل بر روی صورت آنها بین ۱۰ تا ۱۲ سال است .

قیمت بلفاروپلاستی

قیمت عمل بلفاروپلاستی برای هر فردی متغیر است و بستگی به عوامل زیادی دارد . عمل جراحی بر روی پلک بالا هزینه بیشتری را در مقابل پلک پایین در بر خواهد داشت .

مهمترین مواردی که  قیمت بلفاروپلاستی را می‌تواند تعیین کند عبارتند از :

  • تجربه و تخصص پزشک و میزان دستمزد آن
  • عمل بر روی پلک پایین یا پلک بالا یا هر دوی آنها و بررسی پلکها توسط پزشک
  • کلینیک مورد نظر هم در تعیین قیمت عمل شما ، تاثیر زیادی دارد

همچنین برای اطلاع از قیمت بوکال فت، قیمت اندولیفت و قیمت لیپوساکشن میتوانید استعلام آنها را از ما بگیرید.

هزینه بلفاروپلاستی

در فضای اینترنت و فضای مجازی بسیاری از مردم برخی از خدمات را با کلمات متفاوت دیگری سرچ می‌نمایند و برخی این خدمات را با کلماتی که سرچ کرده اند می‌شناسند ، پس با توجه به این قضیه باید عرض کنیم که کلمه هزینه عمل بلفاروپلاستی با کلمه قیمت بلفاروپلاستی یکسان است و اگر زیبا جویان در جایی با این کلمه روبرو شدند باید توجه داشته باشند که تمامی این اصطلاح ها یکسان می‌باشند.

قیمت بلفاروپلاستی در سال ۱۴۰۲

در کل هزینه عمل بلفاروپلاستی برای هر پلک از ۳ تا ۸ میلیون به بالا شروع میشود. برای اطلاع از قیمت و هزینه بلفاروپلاستی در سال ۱۴۰۲ و مشاوره رایگان ، با شماره تلفن های کلینیک GMK (گل) تماس حاصل نمایید یا از طریق شبکه های اجتماعی با ما در ارتباط باشید.

ویدئو قبل و بعد از عمل بلفاروپلاستی

همانطور که در ویدئو مقابل میبینید ، زیبا جو بعد از مراجعه به کلینیک گل (GMK) عمل بلفاروپلاستی انجام داده و همین عمل موجب زیبایی و جوانتر شدن وی شده است.

 

MohsenGdrz
MohsenGdrz
مقالات: 40

۸ دیدگاه

  1. با سلام و خسته نباشید خدمت شما، میخواستم بدونم نحوه نوبت دهی به چه صورتیه؟ یعنی الان بخوام نوبت رزرو کنم برای چه موقعی نوبت بهم میرسه؟ باتشکر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *