جراحی بلفاروپلاستی

بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران، بهترین کلینیک بلفاروپلاستی در تهران

برای اطلاع از نحوه عمل بلفاروپلاستی و بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران لطفا با ما همراه باشید.

نحوه انجام بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی یکی از عملهای زیبایی روی پلک است که باعث میشود چین و چروک پلک و سیاهی دور چشم از بین برود و جوان‌سازی در پلک و چهره صورت بگیرد.

این عمل به این صورت است که مقداری از پلک بالا را برش میزنند و مقدار اضافه را قیچی می‌کنند و در نهایت بخیه میزنند. این کار نیاز به ظریف کاری بالایی دارد و با دقت زیاد باید انجام شود که در نهایت جای بخیه روی پوست باقی نماند. به همین دلیل باید زیر نظر پزشکان فوق تخصص زیبایی صورت گیرد که نتیجه مطلوبی از این عمل به دست آید.

برای اطلاع از مزیتها و معایب بلفاروپلاستی، به صفحه بلفاروپلاستی مراجعه کنید تا در مورد این عمل اطلاعات بیشتری کسب کنید.

برترین جراح بلفاروپلاستی

دکتر امیرحسین گلمحمدی دارای مدرک فوق تخصص جراحی زیبایی پوست و مو، برترین پزشک عملهای زیبایی در سال ۱۴۰۲ میباشد. ایشان تمام عملهای زیبایی اعم از بلفاروپلاستی، بوکال فت، کاشت مو، کاشت ابرو، لیفت ابرو، زاویه سازی فک و صورت، تزریق ژل و فیلر، اندولیفت و تمامی عملهای زیبایی را به نحو احسنت برای مشتریان و زیباجویان گرامی انجام می‌دهد.

ایشان بر خلاف انتظار، دستمزد عملهای خود را نسبت به خیلی از جاهای دیگر، کمتر و معقولانه‌تر میگیرد که همین امر یکی از دلایل رضایتمندی مشتریان میباشد. 

بهترین کلینیک برای بلفاروپلاستی

دکتر گلمحمدی تمام عملهای خود را در کلینیک GMK(گل) انجام می‌دهد. این کلینیک با کادر مجرب و دستگاههای پیشرفته ای همراه با تکنولوژیهای برتر دنیا، تمام عملهای زیبایی پوست و مو، لاغری و تناسب اندام و زیباسازی دندان را برای زیباجویان عزیز انجام می‌دهد به همین دلیل کاملترین کلینیک از لحاظ کادر درمان و دستگاههای پیشرفته در تهران به حساب می‌آید.

شما زیبا جویان گرامی میتوانید با این کلینیک تماس برقرار کنید و علاوه بر قیمت بلفاروپلاستی، در مورد عملهای دیگر مانند قیمت بوکال فت، قیمت اندولیفت،  قیمت لیفت ابرو و سایر عملهای زیبایی که در نظر دارید مشاوره رایگان دریافت کنید. 

MohsenGdrz
MohsenGdrz
مقالات: 40

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *