لیفت ابرو

بهترین جراح لیفت ابرو در تهران، برترین متخصص لیفت ابرو

برای یافتن بهترین کلینیک زیبایی و جراحی لیفت ابرو در تهران لطفا با ما همراه باشید تا شما را با آن آشنا کنیم.

جراحی لیفت ابرو چگونه صورت میگیرد؟

لیفت ابرو یکی از عملهای زیبایی است که که باعث جوان‌سازی پوست و چهره میشود و انجام دادن این عمل شادابی و طراوت را به چهره ما می‌آورد. این عمل باعث میشود چین و چروک پیشانی و خط اخم را از بین ببرد و با بالا رفتن ابرو افتادگی پلک را تا حدودی برطرف میکند.

این عمل به این صورت است که ابتدا پوست را در جایی که مو روییده برش میزنند تا هیچ جای بخیه ای بعد از عمل روی پوست باقی نماند. بعد از شکاف زدن پوست، آن را به اندازهای که چین و چروک پوست صاف شود میکشند و در آخر بخیه میزنند.

برای اطلاع دقیق از قیمت لیفت ابرو و مزایا و معایب آن، به صفحه لیفت ابرو مراجعه نمایید.

بهترین جراح لیفت ابرو

به جرات میتوان گفت دکتر امیرحسین گلمحمدی دارای مدرک فوق تخصص زیبایی پوست و مو، بهترین دکتر برای جراحی لیفت ابرو است. ایشان با تجربه فراوان در امر جراحی زیبایی کاشت مو، بلفاروپلاستی، بوکال فت، اندولیفت، ابدومینوپلاستی، تزریق ژل و فیلر و تمام عملهای زیبایی را به نحو احسنت انجام می‌دهد.

برترین کلینیک برای جراحی لیفت ابرو

دکتر امیرحسین گلمحمدی به عنوان فوق تخصص زیبایی تمام عملهای جراحی خود را در کلینیک GMK(گل) انجام می‌دهد. این کلینیک زیبایی علاوه بر خدمات زیبایی پوست و مو، خدمات زیباسازی دندان را زیر نظر دکتر هدی حسینی نیز به مشتریان و زیباجویان عزیز ارائه می‌دهد.

کلینیک GMK(گل) با کادر مجربی که در اختیار دارد تمام سعی خود در راضی نگه داشتن زیباجویان عزیز و گرامی است. 

هزینه عملهای زیبایی به مراتب نسبت به کلینیکهای دیگر مناسب است و با جشنواره پاییزی که برای مشتریان عزیز اخذ کرده است میتوانند تا ۴ میلیون تومان تخفیف بگیرند. 

شما عزیزان میتوانید برای اطلاع از قیمت عمل زیبایی مورد نظر مانند قیمت بوکال فت، قیمت بلفاروپلاستی و … با مشاوران این کلینیک در تماس باشید تا به شما مشاوره رایگان بدهند و در انتخاب روش صحیح شما را راهنمایی کنند.

MohsenGdrz
MohsenGdrz
مقالات: 40

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *